فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی
4

نرمال هپتان

4 سال قبل در تهران
کد آگهی : 11157
    نوع درج آگهیفروش
    نام شخص/ نام شرکتبیسموت
    استانتهران
    دسته بندی محصولاتحلال ها
    قیمت0 تومان

جزییات آگهی

نوع درج آگهی: فروش
نام شخص/ نام شرکت: بیسموت
استان: تهران

شرکت بیسموت

نرمال هپتان  یک هیدروکربن اشباع است. مایع بی رنگ و  بی بو و قابل اشتعال.

این مایع در بسیاری از حلال های آلی محلول است و عملا با آب مخلوط نمیشود.

نرمال هپتان در هنگام تعیین عدد اکتان بنزین به عنوان یک نقطه صفر مرجع در نظر گرفته میشود.

این ماده با فرمول شیمیایی C7H16 به عنوان یک آلکان با زنجیره مستقیم مشتق شده از نفت شناخته میشود.

نرمال هپتان

مشخصات فیزیکی :

فرمول مولکولی : C7H16

جرم مولی : 100.2 gr/mole

چگالی : 679.5  mg/ml

دمای جوش : 98-99 درجه سانتی گراد

فشار بخار: 5.3 ( at 20 c ) Kpa

ضریب شکست : 1.387

دمای خود آتشگیری : 223 درجه سانتی گراد

در ادامه بخوانید تا چند روش مختلفی را که هپتان می تواند موجودی شیمیایی تجارت شما را تقویت کند کشف کنید .

 کاربرد های نرمال هپتان :

صنایع نظامی :

آژانس های انتظامی و دولتی از هپتان به عنوان حلال در پردازش اثر انگشت نهفته استفاده می کنند. سهولت تهیه هپتان با یک معرف نینیدرین بدون از بین بردن جوهر نوشتار از وضوح و شدت اثر انگشت محافظت می کند. اما اگر جوهرهای مورد استفاده در چاپ بر پایه آب نباشد ، هپتان جوهر را حل می کند.

نرمال هپتان

منبع سوختی:

هپتان وقتی تحت فشار زیادی در موتور بنزینی قرار می گیرد ، به راحتی مهار می شود. قابلیت اشتعال پذیری بالای هپتان در بسیاری از صنایع از جمله استفاده به عنوان سوخت به آن می دهد. هپتان به دلیل داشتن مواد شیمیایی شیمیایی هیدروکربن ، که منبع زیادی از انرژی گرما در هنگام احتراق هیدروکربن ها است ، منبع سوخت خوبی برای اجاق گازهای مایع تحت فشار در فضای باز است.

هپتان به عنوان نازک کننده سیمان لاستیکی عمل می کند.

مراکز آموزشی :

دبیرستان ها ، دانشکده ها و دانشگاه ها همه به واسطه ایزومرهای آن که قابلیت اطمینان و حلالهای غیر قطبی را دارند ، به عنوان یک معرف آزمایشگاهی در دوره های شیمی به هپتان تکیه میکنند.

میزان واکنش پذیری هپتان با اکثر مواد شیمیایی دیگر بسیار کم است.

موادی که به راحتی در آب حل نمی شوند ، پیوندهای شیمیایی را در محلول هپتان شکسته می کنند.

تست گریس :

نمونه ای از تطبیق پذیری هپتان محل تست گریس است که در آن ماده حاوی گریس ، موم یا ماده روغنی در محلول هپتان فرو می رود و به آرامی خرد می شود.

این ماده تعیین کننده حضور قبلی مواد در ترکیبات آلی است.

نرمال هپتان

صنایع سیمان لاستیکی :

درجوشکاری لاستیک از هپتان به عنوان یک ترکیب کننده استفاده می کند. در تولید تجاری سیمان لاستیکی ، لاستیک غیرمولد شده در حلال 70-90٪ هپان قرار می گیرد. درجه های مختلف سیمان لاستیکی بسته به درصد بالاتر یا کمتر هپتان در حلال ایجاد می شود.

 

هپتان (و ایزومرهای بسیاری از آن) به عنوان یک حلال غیر قطبی در آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

به عنوان یک مایع ، برای حمل و نقل و ذخیره سازی ایده آل است.

در آزمایش لکه گریس :

در آزمایش لکه گریس ، از heptane برای حل محل روغن استفاده می شود تا حضور قبلی ترکیبات آلی را روی کاغذ آغشته نشان دهد. این کار با تکان دادن کاغذ آغشته شده در محلول هپتان به مدت حدود نیم دقیقه انجام می شود. برم آبي ممكن است از نظر ظاهر پس از استخراج در هپتان از يد آبي جدا شود. در آب ، برم و ید قهوه ای به نظر می رسند. با این حال ، ید وقتی در هپتان حل شد ، بنفش می شود ، در حالی که محلول برم قهوه ای باقی می ماند.

هپتان بصورت تجاری :

هپتان بصورت تجاری به عنوان ایزومرهای مختلط برای استفاده در رنگها و روکشها در دسترس است ، به عنوان حلال سیمانی لاستیکی “Bestine” ، سوخت اجاق گاز در فضای باز “Powerfuel” توسط Primus ، به عنوان نرمال هپتان خالص برای تحقیق و توسعه و ساخت داروسازی و به عنوان یک جزء جزئی بنزین مقیاس رتبه بندی اکتان ویرایش نرمال هپتان به عنوان نقطه صفر مقیاس رتبه بندی اکتان تعریف شده است.

این ماده در بنزین یک ماده سبک تر است ، به طرز انفجاری بیشتری می سوزد و باعث می شود پیش از احتراق موتور (ضربه زدن) به شکل خالص آن ، بر خلاف ایزومرهای اکتان ، که آهسته تر می سوزند و ضربات کمتری می خورند ، ایجاد کند. در ابتدا به دلیل در دسترس بودن خلوص بسیار زیاد نرمال هپتان ، خالص با ایزومرهای دیگر هپتان یا آلکانهای دیگر ، که از رزین کاج جفری و از میوه Pittosporum resiniferum تقطیر می شد ، به عنوان نقطه صفر مقیاس انتخاب شد. منابع دیگر هپتان و اکتان که از روغن خام تولید شده اند ، حاوی مخلوطی از ایزومرهای مختلف با رتبه های بسیار متفاوت هستند و به هیچ وجه نقطه صفر را نشان نمی دهند.

ایزومرهای نرمال هپتان :

هپتان خطی را می توان از روغن کاج جفری بدست آورد.

شش ایزومر شاخه ای بدون کربن می تواند با ایجاد یک الکل ثانویه یا ثانویه مناسب با واکنش Grignard ، تبدیل آن به یک آلکن توسط کم آبی و آماده سازی هیدروژنه در مرحله دوم تهیه شود. ایزومر 2،2-دی متیل پنتان می تواند با واکنش کلرید ترت بوتیل با برمید منیزیم n-propyl تهیه شود.  ایزومر 3،3-دی متیلپنتان را می توان از تر-آمیل کلرید و اتیل منیزیم برمید تهیه کرد.

 نرمال هپتان

طبق طبقه بندی کالاهای خطرناک مطابق با GOST 19433-88 ، هپتان معمولی مرجع متعلق به طبقه 3 خطر ، زیر کلاس 2 ، دسته 1 ، گروه 2 (3212) است.

 

خطر برای انسان :

 

هپتان طبیعی مرجع یک هیدروکربن پارافین است ، دارای خاصیت تحریک کننده مواد مخدر است. کار طولانی با هپتان باعث تحریک و هضم پوستی ناچیز می شود.

 

حداکثر غلظت مجاز بخار هپتان در هوای محل های صنعتی (از نظر کربن) 300 میلی گرم در متر مکعب است.

 

با توجه به میزان قرار گرفتن در معرض بدن مطابق با GOST 12.1.007-76 ، مرجع هپتان معمولی متعلق به 4 کلاس خطر است.

 

غلظت بخار هپتان با روش رنگی خطی با استفاده از آنالایزر گاز جهانی تعیین می شود.

اصلاح اکسیداتیو نرمال هپتان در اصلاح کننده پلاسما قوس خنک کننده برای تولید هیدروژن :

اکتشاف فن آوری های جدید برای کاهش آلودگی هوا و انتشار گازهای گلخانه ای مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. اصلاح کننده پلاسما قوس در حال حرکت در فشار اتمسفر برای تبدیل نرمال هپتان به هیدروژن توسعه یافته است.

این سیستم با عملکرد H2 و عملکرد انرژی از طریق اصلاح مداوم اکسیداتیو نرمال هپتان در دمای اتاق ارزیابی شده است. اثر برخی پارامترهای فرآیند (شکاف تخلیه ، توان ورودی ، زمان اقامت و O / C) بر عملکرد واکنش بررسی شده است. حداکثر عملکرد و انرژی H2 برابر 50.1٪ و 94.5 L (کیلووات ساعت) -1 است.

به منظور بررسی نقش گاز بی اثر (N2 ، Ar) در سیستم اصلاح اکسیداتیو پلاسما ، عملکرد C7H16 / هوا ، C7H16 / N2 / O2 / Ar و C7H16 / O2 / Ar بررسی شده است. نتایج نشان می دهد که N2  و Ar می توانند تشکیل گونه های اکسیژن فعال را تسریع کنند.

حضور گونه های اکسیژن فعال باعث پیشرفت واکنش اصلاح اکسیداتیو می شود. علاوه بر این ، N2 همچنین برای تبدیل مستقیم نرمال هپتان مفید است. مکانیسم واکنش تولید هیدروژن از اصلاح اکسیداتیو پلاسما در قوس خنک کننده نرمال هپتان بر اساس تجزیه و تحلیل OES و GC-MS ارائه شده است.

نرمال هپتان

خرید نرمال هپتان :

شما عزیزان می توانید برای دریافت قیمت نرمال هپتان با کیفیت و مناسب، با کارشناسان و متخصصان ارتباط حاصل فرمایید.

تماس:02128422797

نرمال هپتان

با تشکر شیمی من

886 بازدید کل ، 1 امروز

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی
تبلیغ یک ستاره
10
11
12
13
14
15
16

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران