پرسش های متداول (شیمی من )

پرسش های متداول

جامع ترین سایت تخصصی خرید و فروش مواد شیمیایی

شیمی من در سال 97با توجه به تیم متخصصان اقدام به ایجاد یک پایگاه تخصصی خرید و فروش مواد شیمیایی صنعتی ، آزمایشگاهی و دارویی 

شیمی من یک پایگاه تخصصی خرید و فروش مواد شیمیایی بدون واسطه می باشد .

مواد شیمیایی صنعتی

مواد شیمیایی ازمایشگاهی

مواد شیمیایی دارویی

و تجهیزات مرتبت

محتوای تغییر وضعیت

کاربران محترم می توانند از طریق فیلد حساب کاربری و ارسال آگهی رایگان اقدام به ثبت آگهی نمایند.

کاربران محترم می توانند از طریق فیلد حساب کاربری و ارسال آگهی رایگان اقدام به ثبت آگهی نمایند.

کاربران محترم می توانند از طریق فیلد حساب کاربری و ارسال آگهی رایگان اقدام به ثبت آگهی نمایند.

و در قسمت ثبت آگهی باید در فیلد نوع درج آگهی فیلد فروش را تیک بزنند .

کاربران محترم می توانند از طریق فیلد حساب کاربری و ارسال آگهی رایگان اقدام به ثبت آگهی نمایند.

و در قسمت ثبت آگهی باید در فیلد نوع درج آگهی فیلد درخواست خرید  را تیک بزنند .

شیمی من با توجه به گروه خرید و فروش مجرب آماده ارائه خدمات خرید و فروش برای شما را دارد.

در قسمت پنل کاربری و یا در منوی بالای سایت روی ثبت درخواست کلیک نمایید و درخواست خرید را ثبت نمایید .پس از برسی با شما تماس خواهد گرفته شد.

شیمی من با توجه به گروه خرید و فروش مجرب آماده ارائه خدمات خرید و فروش برای شما را دارد.

در قسمت پنل کاربری و یا در منوی بالای سایت روی ثبت درخواست کلیک نمایید و درخواست فروش را ثبت نمایید .پس از برسی با شما تماس خواهد گرفته شد.

شیمی من برای انجام کارها از تامین‌کنندگان گوناگون استفاده می‌کند، خرید و فروش مواد اولیه شیمیایی صنعتی،آزمایشگاهی ، دارویی و سرمایه‌گذاری در سایر حوزه‌ها می‌توانید فرم درخواست ارزیابی مشارکت را تکمیل نمایید تا کارشناسان بایا با شما تماس بگیرند.

از طریق صفحهٔ «مدیریت آگهی»، می‌توانید آگهی خود را ویرایش کنید.

بله، شیمی من در تمامی شهرها و روستاهای کشور فعالیت می‌کند.

در قسمت فیلد  ورود به حساب کاربری اقدام  تکمیل اطلاعات مورد درخواست نمایید.

پس از تکمیل ثبت نام و تقاضای واحد کسب و کار، کارشناسان شیمی من با شما تماس خواهند گرفت و براساس فرآیند ارزیابی تامین کننده نسبت به بررسی مدارک و مستندات اقدام و درصورت تایید، شما می توانید به عنوان تامین کننده در شیمی من فعالیت کنید

 

  •    از چندین طریق  میتوانید آگهی خود را مشاهده کنید که به 2 روش آن میپردازیم:

  • روش اول : در صورتیکه آگهی شما به تایید رسیده باشد می توانید با ورود به  ” حساب من “ و ” آگهی های من ” ، آگهی های خود  را مشاهده کنید . در صورتی که در حساب خود تا به حال وارد نشده اید پس از کلیک کردن حساب من دکمه ورود و ثبت نام را زده شماره مورد نظر را وارد کرده پس از ارسال کد تایید و وارد کردن آن وارد حساب خود شوید.

  •  روش دوم: پس از انتخاب استان مورد نظر در صفحه اصلی سایت و انتخاب گروهی که در آن ثبت آگهی کرده اید و وارد کردن عنوان آگهی خود، آگهی های جدید ثبت شده در همان استان نمایش داده میشود که می توانید آگهی هایی که تازه ثبت کرده اید را در آنجا ببینید:

  •  

در صورتی که آگهی مورد نظرتان پاسخگو نبودند میتوانید آگهی را از طریق دکمه گزارش آگهی در پایین صفحه گزارش کرده تا کارشناسان ما به صورت دقیق پیگیری کنند. و اگر می خواهید شیمی من محصولو پیدا کند  ثبت درخواست کنید کارشناسان  با شما تماس می گیرند

  • تکرار یک آگهی در گروههای مشابه یا غیرمرتبط نه تنها موجب عدم تائید آگهی های شما می گردد، بلکه به فرض تایید آنها این موضوع از نظر موتورهای جستجو تقلب محسوب شده و به صورت خودکار از موتورهای جستجو حذف می گردند.

  • اصرار ما برای عدم درج آگهی تکراری به علت جلوگیری از سردرگمی خریدارن است، در غیر اینصورت کاربران در هنگام جستجو با یک آگهی چندین بار روبرو می شوند.

  • در صورتی که فرد یا فروشگاهی روند ثبت آگهی تکراری را ادامه دهد، حساب کاربریشان مسدود شده و قادر به درج آگهی نخواهند بود

شماره شناسه آگهی و هرگونه اطلاعات را که در سایت راجع به فروشنده آن کالا موجود است یادداشت کنید و سریعاً توسط یکی از طرق زیر این موضوع را به ما اطلاع دهید تا آگهی و حساب کاربری فرد کلاهبردار را از سایت حذف کنیم. 

    • در قسمت پایین سمت راست هر آگهی گزینه ی “گزارش” را انتخاب کنید و به ما کلاهبرداری را گزارش دهید.

    • از طریق صفحه “راهنما و پشتیبانی” بالای صفحه و انتخاب گزینه “تماس با پشتیبانی” با ما ارتباط برقرار کنید.

    • از طریق شماره ی 88564368-021 با پشتیبانی سایت شیمی من تماس بگیرید. 

    • و در نهایت می توانید از طریق سایت پلیس فتا، شکایت خود را پیگیری کنید.
      آدرس سایت پلیس فتا (پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات):
       www.cyberpolice.ir
      لینک ارتباطات مردمی سایت پلیس فتا

در صورت هرگونه پیشنهاد اینجا کلیک کنید.

adld

درج قیمت باعث افزایش بازدید و اعتماد کاربران نسبت به آگهی شما می گردد. سایت شیمی من بر روی قیمت ‏گذاری کالا‏ها و خدمات نظارت دارد و در صورت درج قیمت نامتعارف ، توسط ناظران آگهی پاک شده و بصورت توافقی در می آید. 

اصولاً ماهیت سایت نیازمندی ‏ها به گونه ‏ای است که به دلیل حجم بالای معاملات امکان نظارت روی آنها وجود ندارد و سایت چگونگی انجام معاملات را تعیین نمی ‏کند. شیمی من نیز از این قاعده مستثنی نیست و نمی ‏تواند روی معاملات نظارت نماید اما سایت شیمی من  برای جلوگیری از تقلب ‏های احتمالی توسط افراد سودجو به کاربران پیشنهاد می ‏دهد که برای خرید، کالا را به صورت حضوری ببینند و از صحت کامل آن اطمینان خاطر پیدا کنند.

دیوار همانند نیازمندی‌های روزنامه‌ای، از هویت آگهی‌دهندگان ناآگاه است. پیشنهاد ما به شما این است که اکیداً پیش از دریافت کالا مبلغ را به حساب شخص واریز نکنید و حتماً تنها از شهر خود و ساکنان آن به صورت حضوری خرید کنید. بهترین و امن‌ترین پیشنهاد ما برای انجام معامله، قرار گذاشتن در شعب بانک‌ها و انتقال پول پس از دریافت کالا در شعبه است. لطفاً راهنمای خرید امن شیمی من را نیز مطالعه کنید.

پس از تأیید آگهی، برای شما یک ایمیل ارسال می‌شود. تنها کافیست لینکی که
در آن ایمیل آمده است را نگهدارید و از طریق آن هر زمان که خواستید آگهی را
از سایت شیمی من بکَنید.

شما می‌توانید با مراجعه به صفحهٔ «آگهی های من» در وب‌سایت شیمی من ، آگهی‌های خود را مدیریت نمایید.

برنامهٔ اندرویدی دیوار:
در برنامه اندروید شیمی من ، پس از ورود به سربرگ «شیمی من »، بخش «آگهی‌های من» را انتخاب کنید، سپس با لمس هر آگهی می‌توانید نسبت به حذف آن اقدام نمایید.
توجه داشته باشید در صورتی که به حساب کاربری‌تان وارد نشده باشید قادر به مشاهده و حذف آگهی‌های مورد نظرتان نخواهید بود، بنابراین برای دسترسی به این قابلیت‌ها ابتدا لازم است وارد حساب کاربری‌تان شوید.

باید آگهی مشابه قبلی‌تان را از طریق لینکی که در ایمیل تأییدی برای شما فرستاده شده است حذف کنید و سپس مجدداً آگهی خود را بسازید.

شما می توانید با کلک بر روی لینک های زیر برنامه موبایلی مناسب برای سیستم عامل تلفن همراه خود را نصب نمایید :

دانلود نرم افزار موبایل شیمی من نسخه اندروید : برای دانلود کلیک کنید

دانلود نرم افزار موبایل شیمی من  نسخه آی او اس : برای دانلود کلیک کنید