فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی
4

فرمالین

3 سال قبل در تهران
کد آگهی : 17572
    نام شخص/ نام شرکتبازرگانی اسپوتا
    نوع درج آگهیفروش
    استانتهران
    دسته بندی محصولاتمتفرقه
    ماهیتمتفرقه
    بهای محصولاستعلام قیمت
    قیمت0 تومان

جزییات آگهی

نام شخص/ نام شرکت: بازرگانی اسپوتا
نوع درج آگهی: فروش
استان: تهران
شماره همراه: 09129533282
ماهیت: متفرقه

شرکت بازرگانی اسپوتا

 

فرمالین ماده ای شیمیایی و بسیار خطرناک با گازهای سمی و دارای بوی بسیار تند و دارای خاصیت خورندگی است و در عین حال در صنعت نیز بسیار پرکاربرد می‌باشد و در انواع صنایع برای تولید بسیاری از محصولات شیمیایی، از این ماده استفاده می کنند. فرمالین از صنایع پایین دست محصولات پتروشیمی تولید می گردد.

فرمول شیمیایی فرمالین یا فرمالدهید ، CH₂O است و متداول‌ترین عضو آلدئید می باشد. تولید این محصول در فاز گازی در بخار متانال تولید می شود؛ ولی در صنعت به صورت مایع و محلول با خلوص فرمالین ۳۷ درصد عرضه می گردد. این ماده در صورت تماس با انسان و یا استشمام، باعث به وجود آمدن و بروز مشکلات بسیار خطرناک و جبران ناپذیری می‌شود.فرمالین به عنوان محلول ضد عفونی کننده طیف وسیعی را پوشش می دهد و تمام باکتری ها، ویروس ها، اسپورها و قارچ ها را غیر فعال و از بین می برد.

فرمالین ماده شیمیایی است که در اثر احتراق ناقص (سوختن ناقص) حاصل از موادی همچون چوب حاصل می گردد. این ماده شیمیایی برای اولین بار توسط دانشمندی بنام الکساندر باتلر در قرن هجدهم کشف شد. می توان اشاره کرد که آتش سوزی جنگل ها، دود حاصل از اگزوز ماشین ها و وسایل نقلیه، حتی دود سیگار در طی فرآیند متابولیک طبیعی دارای مقادیری از این ماده است که در جو زمین یافت می شود.

تماس با فرمالین یا فرمالدهید برای پوست مضر است و امکان ایجاد عواقبی از جمله سرطان را در پی خواهد داشت. فرمالین بسیار سمی است و با استنشاق به خوبی جذب می شود. بخارات حاصل از این ماده سمی باعث سرگیجه و حتی خفگی می گردد. در صورت مجاورت با پوست نیز موجب ایجاد سوزش و سوختگی می گردد. تا قبل از این یکی از مواد تشکیل دهنده مواد شوینده و مواد مشابه، فرمالین یا فرمالدهید بود که بعد از بررسی‌های فراوان و زمانی که متوجه خطرات این ماده شدند، استفاده از این ماده در تولید مواد شوینده متوقف شده و جایگزین آن ایزو تیازولین شد که طبق استاندار های جهانی است و خطرات و عواقبی برای انسان و محیط زیست ندارد.

فرمالین

تماس:

09129533282
02126415084

فرمالین

با تشکر شیمی من

 

 

421 بازدید کل ، 1 امروز

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی
تبلیغ یک ستاره
10
11
12
13
14
15
16

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران