فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی
4

فروش نیترات باریم

2 هفته قبل در تهران
کد آگهی : 80560
    نوع درج آگهیفروش
    نام شخص/ نام شرکتاسپوتاشیمی
    استانتهران
    ماهیتمتفرقه
    دسته بندی محصولاتمتفرقه
    بهای محصولاستعلام قیمت
    قیمت1 تومان

جزییات آگهی

نوع درج آگهی: فروش
نام شخص/ نام شرکت: اسپوتاشیمی
استان: تهران
شماره همراه: 09010232048
ماهیت: متفرقه
قیمت: 1

فروش نیترات باریم

اسپوتاشیمی

# اسپوتا شیمی تولید کننده وارد کننده مواد اولیه شیمیایی وصنعتی و توزیع مواد اولیه کشاورزی و غذایی و دامی بهداشتی سعی در کسب رضایت مشتریان محترم را با بهترین برند و کیفیت عالی با بیش از یک دهه بصورت فروش رسمی وغیررسمی را دارد.
نیترات باریم در ساخت مواد حاوی اکسید باریم استفاده می شود. این ترکیب همچنین در فرآیند تولید اکسید باریم، در صنعت لوله‌های خلاء و در صنعت آتش‌نشانی برای آتش سبز استفاده می‌شود. علاوه بر این، یکی دیگر از ویژگی های جالب نیترات باریم این است که قابلیت احتراق سایر ترکیبات را افزایش می دهد، حتی اگر خود قابل احتراق نباشد. با این حال، باید مراقب قرار دادن نیترات باریم در معرض حرارت بالا برای مدت طولانی بود، زیرا این ترکیب می تواند منفجر شود یا به عنوان یک خطر آتش سوزی عمل کند. علاوه بر این، به عنوان یک عامل اکسید کننده برای واکنش های شیمیایی جداگانه عمل می کند.
صنعت آتش بازی : نیترات باریم یک ترکیب ارزشمند در صنعت آتش بازی است زیرا می تواند به تولید شعله های سبز کمک کند. به غیر از آتش بازی، می توان استفاده از این ترکیب را در چندین نمایشگر آتش نشانی نیز درک کرد. همانطور که نیترات باریم شعله های سبز ایجاد می کند. کلرید سدیم منجر به تشکیل شعله زرد می شود، در حالی که کلرید مس در طی احتراق آبی می شود. بنابراین، اغلب همه اینها با هم در آتش بازی استفاده می شود.
صنعت تولید شیشه : نیترات باریم یک محصول حیاتی در تولید اقلام شیشه ای با کیفیت بالا است. مولکول اکسیژن متصل به این ترکیب می تواند به جلوگیری از تغییر رنگ اقلام شیشه ای کمک کند. علاوه بر این، چنین ظروف شیشه ای بسیار شفاف هستند. کارشناسان در تولید عینک های نوری نیز از این ترکیب استفاده می کنند.
دوربین های عکاسی : نیترات باریم در لنزهای دوربین می تواند ضریب شکست را بهبود بخشد و منجر به تصاویر واضح تر شود.
دفع حیوانات جونده : این ترکیب یک جونده کش قابل اعتماد نیز می باشد. بیرون گذاشتن نیترات باریم در فضای باز خانه از ورود جوندگان مختلف مانند موش ها و یا ماندن در داخل محوطه جلوگیری می کند.
صنعت رنگرزی : رنگ های روی دیوار خانه شما به سادگی مخلوطی از ترکیبات شیمیایی مختلف است. نیترات باریم تنها یکی از این ترکیبات است. قابل ذکر است که اکثر رنگها بدون این نیترات خاص باریم وجود ندارند زیرا اغلب به عنوان یک ماده اولیه استفاده میشود.
با کارشناسان ما جهت دریافت کاتولوگ و واطلاع از قیمت خرید وفروش مشاوره با تیم حرفه ای تماس بگیرید.

فروش نیترات باریم
آدرس حمل بار شورآباد ارم تهران
تلفن: 09120795905
تلفن :09120795905

6 بازدید کل ، 1 امروز

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی
تبلیغ یک ستاره
10
11
12
13
14
15
16

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران