فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی
4

فروش اسید بوریک

2 هفته قبل در تهران
کد آگهی : 80629
    نوع درج آگهیفروش
    نام شخص/ نام شرکتاسپوتاشیمی
    استانتهران
    ماهیتمتفرقه
    دسته بندی محصولاتمتفرقه
    بهای محصولاستعلام قیمت
    قیمت1 تومان

جزییات آگهی

نوع درج آگهی: فروش
نام شخص/ نام شرکت: اسپوتاشیمی
استان: تهران
شماره همراه: 09010232048
ماهیت: متفرقه
قیمت: 1

فروش اسید بوریک

اسپوتاشیمی

#اسپوتا شیمی با بیش از یک دهه کار وتجربه در زمینه تولیدات وواردات مواد اولیه شیمیایی و صنعتی وفلزات وتامین وتوزیع مواد اولیه کشاورزی و غذایی دارویی ودامی وبهداشتی موفق شده با برندهای معتبر وکیفیت برتر پاسخگوی نیازهای شرکتها باشد.
کاربردها:
ضد عفونی کننده و ضد باکتری: بوریک اسید دارای خواص ضد عفونی کننده و ضد باکتریایی است که آن را در درمان بیماری های پوستی مختلف از جمله آکنه، عفونت های قارچی و برخی از اشکال اگزما مفید می کند. همچنین به عنوان شستشوی چشم برای درمان ورم ملتحمه و سایر عفونت های چشمی استفاده می شود.
حشره کش: اسید بوریک به دلیل سمیت کم برای انسان و حیوانات خانگی یک آفت کش محبوب است و در عین حال در کشتن حشرات مانند مورچه ها، سوسک ها و موریانه ها بسیار موثر است. این ماده با از بین بردن آب اسکلت بیرونی حشرات عمل می کند و باعث مرگ آنها از کم آبی و گرسنگی می شود. حفظ چوب: اسید بوریک اغلب به عنوان نگهدارنده چوب برای جلوگیری از پوسیدگی و هجوم حشرات استفاده می شود. می توان آن را به عنوان پوشش روی سطوح چوبی یا آغشته به خود چوب اعمال کرد.
بازدارنده شعله: اسید بوریک در مواد مختلف از جمله منسوجات، کاغذ و پلاستیک به عنوان بازدارنده شعله عمل می کند. وقتی در معرض گرما قرار می‌گیرد، مولکول‌های آب را آزاد می‌کند که شعله‌ها را کند یا خاموش می‌کند.
ساخت سرامیک و شیشه: اسید بوریک در ساخت سرامیک و شیشه به دلیل قابلیت شار بودن، کاهش نقطه ذوب مواد و بهبود کارایی آنها استفاده می شود.
صنعت هسته ای: اسید بوریک به عنوان جاذب نوترون در صنعت هسته ای برای کنترل واکنش های هسته ای و جلوگیری از حوادث هسته ای استفاده می شود.
عکاسی: اسید بوریک سابقه طولانی در استفاده در عکاسی دارد و به اواخر قرن نوزدهم باز می گردد، زمانی که برای اولین بار به عنوان یک نگهدارنده برای امولسیون های فیلم معرفی شد. اسید بوریک یک ماده کریستالی سفید رنگ است که از اکسید بوریک و آب تشکیل شده و در آب محلول است. سمیت کم، هزینه کم و پایداری شیمیایی آن را به ترکیبی مفید برای انواع کاربردهای عکاسی تبدیل کرده است.
جهت استعلام قیمت خرید وفروش و دریافت کاتالوگ و دیتاشیت با تیم حرفه ای کارشناسان ما ومشاوره تماس حاصل فرمایید.

آدرس حمل بار شورآباد ارم تهران
تلفن:09120795905
سایت شرکت:spootashimi.com

فروش اسید بوریک

09010232048

4 بازدید کل ، 1 امروز

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی
تبلیغ یک ستاره
10
11
12
13
14
15
16

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران