فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی
4

فروش آنزیم زایلاناز

5 ماه قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 75205
    نام شخص/ نام شرکتفروتن
    نوع درج آگهیفروش
    استانتهران
    شهرتهران
    ماهیتمواداولیه صنعتی
    دسته بندی محصولاتمتفرقه
    بهای محصولاستعلام قیمت
    قیمت0 تومان

جزییات آگهی

نام شخص/ نام شرکت: فروتن
نوع درج آگهی: فروش
استان: تهران
شهر: تهران
شماره همراه: 09124850508
ماهیت: مواداولیه صنعتی
قیمت: 000000000

فروش آنزیم زایلاناز

فروتن

کاربردهای صنعتی آنزیم زایلاناز:
صنایع آرد و نان و محصولات وابسته: آنزیم زایلاناز با خرد کردن پلی ساکاریدهای غیر نشاسته ای و تبدیل همی سلولزهای نامحلول به انواع محلول، طی مراحل اولیه فرآیند پخت، باعث بهبود خصوصیات خمیر از جمله جذب آب، مقاومت در برابر تخمیر، بهبود ظرفیت احتباس گاز در خمیر، بهبود حجم نان و لطافت مغز نان و … می شود و سرعت بیات شدن را نیز کاهش می دهد.
شفاف سازی آب میوه
آبجوسازی، تولید ماءالشعیر و عصاره مالت
صنایع کاغذ و رنگ بری خمیر کاغذ (بیو بلیچینگ): کاربرد عمده آنزیم زایلاناز در حذف لیگنین از خمیر چوب و سفید کردن خمیر کاغذ است. امروزه این فرآیند آنزیمی طرفداران بسیاری نسبت به روش سنتی دارد، زیرا روشی انتخابی، بیولوژیک و سازگار با محیط زیست است. در این روش هیدرولیز زایلان ها، موجب جداسازی سلولز و لیگنین در خمیر کاغذ و بهبود استخراج لیگنین از خمیر کاغذ می شود. درنتیجه پالپ نهایی باکیفیت تر و روشنتری بدست می آید. همچنین از آنزیم زایلاناز برای حذف جوهر از روی کاغذهای باطله نیز استفاده می شود.
غذای دام و طیور: آنزیم زایلاناز نقش بسیار مهمی در تغذیه دام و طیور دارد و به عنوان یک افزودنی خوراکی، به منظور تجزیه پلی ساکاریدهای غیر نشاسته ای و تبدیل آن ها به اولیگوساکاریدهای آرابینوزایلان و تولید اسید بوتیریک، صورت می گیرد. آنزیم زایلاناز به طور قابل توجهی موجب افزایش طول پرزهای روده در طیور شده و به این ترتیب موجب بهبود فرآیند جذب غذا می شود. زایلاناز معمولا به صورت پودر به جیره های غذایی بر پایه گندم، جو و چاودار که ویسکوزیته بالایی دارند اضافه می شود. علاوه براین در سایر جیره های غذایی غیر ویسکوز (سویا و ذرت) نیز به بهبود اثر آنزیم های NSP کمک می کند. بنابراین استفاده از این آنزیم در جیره غذایی طیور ضروری است و موجب کاهش عوارضی مانند خیسی بستر و چسبندگی مقعد در آن ها می شود.
برای کسب اطلاعات و استعلام قیمت آنزیم زایلاناز با همکار فروش ما تماس بگیریید
09124850508 فروتن

فروش آنزیم زایلاناز

09124850508

42 بازدید کل ، 1 امروز

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی
تبلیغ یک ستاره
10
11
12
13
14
15
16

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران