فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی
4

سی ام سی چیست – قیمت CMC

11 ماه قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 69808
    نام شخص/ نام شرکتاریا شیمی
    نوع درج آگهیفروش
    استانتهران
    شهرتهران
    خیابانلطفا برای مراجعه حضوری تماس حاصل فرمایید
    ماهیتمواداولیه صنعتی
    دسته بندی محصولاتشیرین کننده ها
    بهای محصولرایگان
    قیمت0 تومان

جزییات آگهی

نام شخص/ نام شرکت: اریا شیمی
نوع درج آگهی: فروش
استان: تهران
شهر: تهران
خیابان: لطفا برای مراجعه حضوری تماس حاصل فرمایید
شماره همراه: 09197529076
ماهیت: مواداولیه صنعتی
قیمت: 0

فروشگاه آریا شیمی

سی ام سی چیست – قیمت CMC ، سی ام سی غذایی و یا CMC خوراکی دارای نام های بسیار زیاد و مختلفی در بازار می باشد نظیر : كربوكسی متيل سلولز خوراکی ، سدیم کربوکسی متیل سلولز غذایی ، سی ام سی CMC خوراکی ، صمغ سلولز و… کربوکسی متین سلولز یا همان CMC پلیمر آنيونی محلول در آب می باشد که از سلولز ساخته شده است. سی ام سی پر مصرفترین ماده خوراکی و دارای بیشترین مقدار سلولز در جهان می باشد. ماده CMC دارای دو مقیاس هم خوراکی و هم صنعتی می باشد که این ماده جزو سومین مشتق مهم صنعتی سلولز شناخته میشود.
یکی از مزایای ماده كربوكسی متيل سلولز یا CMC سازگازی آن با محیط زیست می باشد چرا که از سلولز طبیعی به دست می آید و می تواند به شکل بیولوژیکی تجزیه گردد به همین دلیل کاررد CMC یا صمغ سلولز بسیار زیاد و فروش CMC خوراکی گسترده می باشد.
خصوصیات ، سی ام سی CMC خوراکی یا سدیم کربوکسی متیل سلولز غذایی
یکی از غلظت دهنده های پر فروش و پرکاربرد سی ام سی CMC خوراکی می باشد که شکل ظاهری CMC غذایی پودری می باشد و دارای رنگ سفید است که قادر است در آب حل شود و غلظت خوبی به آب می دهد. اگر بخواهیم انواع کربوکسی متیل سلولز را بررسی کنیم می توانیم آن را به دو بخش صنعتی و غذایی تقسیم بندی کنیم. از نظر خاصیت غلظت دهندگی نیز انواع مختلفی از سی ام سی در بازار وجود دارد ویسکوزیته معمول ۲۵۰۰ سانتی پواز می باشد.

سی ام سی هایی که غلظت پایین تری از از این ویسکوزیته(2500) دارند را سی ام سی های low viscose و سی ام سی هایی که غلظت بالاتری از این ویسکوزیته دارند را high viscose مینامند. شناسه غذایی صمغ سلولز (CMC) E466 و دارای فرمول شیمیای CH2CO2H می باشد.

سی ام سی چیست – قیمت CMC
فروشگاه آریا شیمی وارد کننده و توضیع کننده انواع افزودنی مواد غذای و غلظت دهنده خوراکی و دارویی CMC یا كربوكسی متيل سلولز خوراکی می باشد برای خرید كربوكسی متيل سلولز خوراکی (CMC) و همچنین دریافت آنالیز غلظت دهنده CMC با ما تماس حاصل فرمایید.
09197529076
02133902209

143 بازدید کل ، 1 امروز

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی
تبلیغ یک ستاره
10
11
12
13
14
15
16

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران