فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی
4

اکریلیک اسید

4 سال قبل در تهران
کد آگهی : 9711
    قیمت۶۱۶٬۰۰۰ تومان
    استانتهران
    فروش این آگهی؟yes
    فعال کردن موجودیمواد اولیه صنعتی

جزییات آگهی

قیمت: ۶۱۶٬۰۰۰
استان: تهران
شماره همراه: 02162999047
فروش این آگهی؟: yes
فعال کردن موجودی: مواد اولیه صنعتی

تماد کالا

اکریلیک اسید

اکریلیک اسید یکی از مواد شیمیایی پرکاربرد می باشد که از فروش مناسبی برخوردار است. شما می توانید خرید اکریلیک اسید را از فروشگاه تماد کالا در مقادیر دلخواه انجام دهید.

شرکت اینترنتی تمادکالا فعال در زمینه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی، آماده ارائه خدمات در حوزه فروش اکریلیک اسید با برند مرک آلمان به دانشگاهیان، محققان و صنعتگران می باشد. شما می توانید اکریلیک اسید را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از تمادکالا خریداری کنید و جهت آگاهی از اطلاعات محصول می توانید جدول زیر را مطالعه نمایید.

اکریلیک اسید یک ترکیب شیمیایی مایع و بی رنگ(متمایل به آبی) است که معمولا در صنایع تولید ژل ها استفاده میشود. فرمول شیمیایی این ماده CH2 = CHCOOH است که یک ترکیب ارگانیک است. این مایع دارای بوی مشخصی است. این ماده از پرکاربردترین ترکیب ها در صنعت است که در صنایعی مانند نقاشی، کاغذ، چسب و واکس کاربرد زیادی دارد.

خصوصیات اکریلیک اسید

  • اکریلیک اسید مایعی بی رنگ است.
  • با آب، الکل، اترها و کلروفرم مخلوط میشود.
  • در برابر اغلب فلزات مانند فولاد، مس، نقره و برنج به شدت خورنده است. اما با فولاد ضد زنگ سازگار است.

موارد مصرف اکریلیک اسید

پلی اکریلیک اسید یک محصول صنعتی باارزش بوده که برای اهداف مهم صنعتی در کارخانه های شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرد. به طور سنتی، اکریلیک اسید به عنوان یک ماده ی خام در تهیه ی صنعتی استرهای اکریلیک کاربرد دارد. این استرهای اکریلیک مانند متیل اکریلیک، اتیل اکریلیک و غیره، برای تهیه ی رزین های مبتنی بر حلال مورد استفاده قرار می گیرند. از آنجا که اکریلیک اسید ناپایدار تمایل بالایی به تشکیل پلیمرها دارد، این ماده در مخازن ذخیره سازی ساخته شده از آلومنیوم، فولاد، شیشه و آهن ذخیره می شود. علاوه بر موارد ذکر شده اکریلیک اسید در ساخت پلاستیک‌های مختلف، پوشش‌ها، چسب‌ها، الاستومرها، و همچنین کف‌پوش‌های کف و رنگ کاربرد دارد.

اکریلیک اسید

02162999047

اکریلیک اسید

314 بازدید کل ، 1 امروز

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی
تبلیغ یک ستاره
10
11
12
13
14
15
16

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران