فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی
4

پلی اتیلن گلایکول 400 Extra pure

4 سال قبل در تهران
کد آگهی : 11093
    نام شخص/ نام شرکتتماد کالا
    نوع درج آگهیفروش
    استانتهران
    دسته بندی محصولاتمتفرقه
    قیمت۱۴۴٬۰۰۰ تومان

جزییات آگهی

نام شخص/ نام شرکت: تماد کالا
نوع درج آگهی: فروش
استان: تهران
قیمت: ۱۴۴٬۰۰۰

تماد کالا

پلی اتیلن گلایکول 400 Extra pure

شرکت اینترنتی تمادکالا پیشرو در ارائه و فروش انواع مواد شیمیایی با کیفیت منحصر به فرد و مناسب­ ترین قیمت، همواره در کسب اعتماد مشتریان خود کوشا بوده است. فروش پلی اتیلن گلایکول 400 به صورت آنلاین در فروشگاه اینترنتی تمادکالا صورت می­ پذیرد. این محصول با کیفیت، ساخت شرکت صنایع دکتر مجللی می ­باشد. اطلاعات محصول به شرح زیر است.

پلی اتیلن گلایکول ها (PEGs) پلیمرهای تراکمی اتیلن اکساید و آب با فرمول کلی HO(C₂H₄O)nH می باشد. این پلیمرها مهم ترین نوع تجاری پلی اتر­ها هستند. ترکیبات با جرم مولکولی پایین (تا 700) مایعات بی رنگ، بی بو، ویسکوز با نقطه ذوب حدود 10cº-  (دی اتیلن گلایکول) بوده، در حالیکه ترکیبات پلیمریزه شده با جرم مولکولی بیشتر از 1000 جامدات واکسی شکل با نقطه ذوب تا حدود  67cº  برای (180=n)  می­ باشند.

PEGهای با جرم مولکولی متفاوت دارای خواص فیزیکی (به عنوان مثال ویسکوزیته) متفاوت بوده و کاربردهای متنوعی دارند، در حالیکه خواص شیمیایی آنها تقریباً شبیه است. گریدهای مختلف پلی اتیلن گلایکول به وسیله جرم مولکولی متوسط آن مشخص می­ شود. به عنوان مثال PEG 400 شامل توزیع پلیمرهای دارای وزن مولکولی متوسط 400 است که به طور مشابه متوسط تعداد تقریبی گروه ­های تکراری گاز اتیلن اکساید برابر 9 است.

خصوصیات پلی اتیلن گلایکول 400

  • PEG ها در آب، متانول، بنزن و دی کلرومتان محلول و در دی اتیل اتر و هگزان نامحلولند.
  • بسته به متوسط جرم مولکولی، پلی اتیلن گلایکول ها می­ توانند در شرایط استاندارد به صورت مایع یا جامد باشد. گریدهای پلی اتیلن گلیکول ها 200،300،400،600،1000 به صورت مایع است.

موارد مصرف پلی اتیلن گلایکول 400

  • مواد آرایشی و بهداشتی: به عنوان ترکیب محلول در آب، روان کننده و نرم کننده در رنج وسیعی از محصولات آرایشی- بهداشتی و بهداشت فردی از قبیل کرم­ ها، لوسیون­ ها، پودرها به کار برده می ­شود.
  • صنایع شوینده خانگی: صابون­ ها، شوینده­ ها، جلا دهنده­ ­ها و تمیز کننده­ ­ها کاربرد اصلی پلی اتیلن گلایکول ­ها است چرا که این محصولات محلول در آب و بی اثر با فراریت و سمیت پایین هستند و نیز به عنوان حلال و یا کمک حلال نیز استفاده می­ شوند.
  • چسب و نساجی: پلی اتیلن گلایکول ها به طور گسترده در صنایع چسب و نساجی به عنوان عامل پلاستیسایزر، روان کننده،نرم کننده، آنتی استاتیک و افزایش دهنده زمان خشک شدن در چسب­ ها استفاده می­ شوند.
  • کاغذسازی: از پلی اتیلن گلایکول­ ها به عنوان عامل افزایش دهنده انعطاف پذیری و براقی کاغذ، پایدار کننده رنگ و نرم کننده کاغذ استفاده می­ شود.

1 لیتری شیشه ای  ۱۴۴٬۰۰۰تومان

پلی اتیلن گلایکول 400 Extra pure

02162999047

پلی اتیلن گلایکول 400 Extra pure

با تشکر از شیمی من

279 بازدید کل ، 1 امروز

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی
تبلیغ یک ستاره
10
11
12
13
14
15
16

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران