فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی
4

وارد کننده مونو آمونیوم فسفات

2 هفته قبل در تهران
کد آگهی : 80814
    نوع درج آگهیفروش
    نام شخص/ نام شرکتاسپوتاشیمی
    استانتهران
    ماهیتمتفرقه
    دسته بندی محصولاتمتفرقه
    بهای محصولاستعلام قیمت
    قیمت1 تومان

جزییات آگهی

نوع درج آگهی: فروش
نام شخص/ نام شرکت: اسپوتاشیمی
استان: تهران
شماره همراه: 09010232048
ماهیت: متفرقه
قیمت: 1

وارد کننده مونو آمونیوم فسفات

اسپوتاشیمی

# اسپوتاشیمی به عنوان شرکت تولید کننده ووارد کننده مواد اولیه شیمیایی وصنعتی و توزیع کننده مواد اولیه کشاورزی وغذایی ودامی بهداشتی آرایشی و دارویی مفتخر به تجربه کاری بیش از 15 سال بصورت فروش رسمی وغیر رسمی با کیفیت و برند معتبر آماده همکاری با مشتریان گرامی میباشد.
بسته بندی کیسه های 25 کیلو وکالن های 65 کیلویی
کاربرد: از عمده کاربردهای مونو آمونیوم فسفات می توان به استفاده از این محصول به عنوان عاملی مناسب در طعم دهنده، کشت پنیر، فسفات در کود و نوشیدنی نام برد. از این ماده در چوب، بافر شیمیایی، نگهدارنده و تونر نیز استفاده می گردد. همچنین این محصول در کود شیمیایی قابل استفاده می باشد.
مونو آمونیوم فسفات در محصولات کشاورزی با توجه به فسفات بالا در خود استفاده می شود. از عمده فسفات های دیگر قابل استفاده در کود به سوپرفسفات می توان اشاره نمود که دارای غلظت پایین و مقرون به صرفه است.
می تواند به نحو مناسبی فسفر و ازت را جذب نماید. پس از حل گردیدن، این محصول آزاد گردیده و در رشد و پایداری گیاهان تاثیر به سزایی دارد. از این محصول همچنین به صورت گرانول در خاک مورد استفاده قرار داده می شود. کود استفاده شده با این روش از طریق پخش شدن و مخلوط گردیدن با سطح خاک مورد استفاده قرار می گیرد.
از این ماده به صورت پودر نیز در کود های معلق استفاده می گردد. در صورتی که از این ماده به شکل خالص استفاده گردد پخش گردیده و از این محصول در خلوص بالا در خوراک دام مورد استفاده قرار داده می شود.
همچنین به صورت تجاری به حالت خشک استفاده گردیده و فسفات آن به حالت ارتو است. ارتو فسفات به این مفهوم است که مولکول ها ساختار جدایی از یکدیگر دارند.
در صورت افزوده گردیدن این محصول به محصولات زراعی این محصولات قابل برداشت بوده و می توان از آن استفاده نمود. مونو آمونیوم فسفات میزان کم فسفات و کلسیم را کاهش می دهد.
نیتروژن به میزان پایین در گیاهان و درختان نیز به لحاظ پیشگیری از توقف رشد و تغییر رنگ کاربرد خواهد داشت. نیتروژن به میزان بالا با استفاده از سایر مواد معدنی به شکل تدریجی استفاده می گردد.

جهت استعلام قیمت خریدوفروش ودریافت کاتالوگ ودیتاشیت با کارشناسان ما تماس بگیرید.
آدرس کارخانه حمل بار شورآباد ارم تهران

وارد کننده مونو آمونیوم فسفات
تلفن:09120795905
سایت:spootashimi.com

5 بازدید کل ، 1 امروز

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی
تبلیغ یک ستاره
10
11
12
13
14
15
16

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران