فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی
4

کلرید آهن(III) شش آبه

4 سال قبل در تهران
کد آگهی : 13684
    نوع درج آگهیفروش
    استانتهران
    ماهیتمتفرقه
    دسته بندی محصولاتمتفرقه
    قیمت۶۸۰٬۰۰۰ تومان

جزییات آگهی

نوع درج آگهی: فروش
استان: تهران
شماره همراه: 02162999047
ماهیت: متفرقه
قیمت: ۶۸۰٬۰۰۰

تماد کالا

 

کلرید آهن(III) شش آبه

 

شرکت اینترنتی تماد کالا فعال در زمینه فروش مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی، آماده ارائه خدمات در حوزه فروش کلرید آهن (III) کلرید آهن 6 آبه با کیفیت عالی، قیمت مناسب و در مقادیر دلخواه به مشتریان می باشد. این محصول ساخت شرکت مرک آلمان بوده و به صورت پودری عرضه می گردد. اطلاعات محصول به شرح زیر است.

کلرید آهن (III ) که کلرید فریک یا کلروفریک نیز نامیده می شود، یک ترکیب شیمیایی در مقیاس صنعتی با فرمول FeCl3 و با عنصر آهنی در حالت اکسیداسیون +۳ است. کلرید آهن(III) از ترکیب مستقیم گاز کلر با آهن در شرایط حرارت مناسب و یا از ترکیب هیدروکلریک اسید با آهن و اکسید کردن کلرید آهن(II) تهیه شده با گاز کلر و یا از ترکیب آهن با کلرید آهن(III) و اکسیدکردن مجدد آن با گاز کلر بدست می‌آید . کلرید آهن (III) در شکل طبیعی خود بسیار کم دیده شده است ، شکل معدنی و طبیعی آن molysite نام دارد و به انواع زیر طبقه‌بندی می‌شود:

  • پودر خشک (بدون آب تبلور)
  • کریستال ۶ آبه (FeCl3.6H2O)
  • کلرید آهن(III) مایع (محلول)

موارد مصرف کلرید آهن(III) هگزاهیدرات

  • کلرید آهن (III ) در آزمایشگاه به عنوان اسید لوییس و کاتالیست در واکنش هایی مانند فریدل- کرافت آروماتیک ها و کلرزنی ترکیبات آروماتیک استفاده می شود.
  • کلرید فریک ماده اولیه در تولید پیگمنت، رنگ و محصولات آرایشی و بهداشتی می باشد. کلرورفریک همچنین ماده اولیه برای تولید مواد دارویی درمان کم خونی می باشد.
  • کلرید فریک برای تصفیه صنعتی و بهداشتی پساب، تصفیه پساب جوهر، مواد غذایی، فلزات و مواد روغنی، برهم زدن کی لیت، آب زدایی از لجن استفاده می شود.
  • کلرید آهن (III ) به دلیل کارایی بالا در شفاف کردن آب و آب زدایی از لجن، در عملیات تصفیه آب و پساب، کلریدفریک به عنوان کواگولانت یا فلوکولانت برای کنترل بو، حذف فسفات، نرم کردن لجن پساب، کمک فیلتراسیون، از بین بردن رنگ آب، حذف کردن آرسنیک، سم زدایی از کرومات طی نرم کردن پساب صنعتی و حداقل کردن هیدروژن سولفید استفاده می شود. همچنین در تصفیه آب برای حذف مواد جامد معلق و نرم کردن آب پشت فیلتر  استفاده می شود.

کلرید آهن(III) شش آبه

کلرید آهن(III) شش آبه

02162999047

با تشکر از شیمی من

 

 

525 بازدید کل ، 1 امروز

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی
تبلیغ یک ستاره
10
11
12
13
14
15
16

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران