فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی
4

کربوکسی متیل سلولز (سی ام سی)

3 سال قبل در تهران
کد آگهی : 13649
    نوع درج آگهیفروش
    نام شخص/ نام شرکتتماد کالا
    استانتهران
    برند محصولسیگما
    ماهیتمواداولیه صنعتی, مواد اولیه آزمایشگاهی, مواد اولیه دارویی, متفرقه
    دسته بندی محصولاتاسید ها, حلال ها, شیرین کننده ها, اسانس, رنگ ها, الکل ها, آمین ها, شویند ها, ضدعفونی کنندها, متفرقه
    بهای محصولدرج قیمت
    قیمت۷۲۶٬۰۰۰ تومان

جزییات آگهی

نوع درج آگهی: فروش
نام شخص/ نام شرکت: تماد کالا
استان: تهران
شماره همراه: 02162999047
برند محصول: سیگما
ماهیت: مواداولیه صنعتی, مواد اولیه آزمایشگاهی, مواد اولیه دارویی, متفرقه
قیمت: ۷۲۶٬۰۰۰

تماد کالا

کربوکسی متیل سلولز (سی ام سی)

شرکت تماد کالا فعال در زمینه فروش اینترنتی مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی، آماده ارائه خدمات در حوزه فروش کربوکسی متیل سلولز با کیفیت عالی، قیمت مناسب و در مقادیر دلخواه به مشتریان می باشد.

این محصول ساخت شرکت سیگما آلمان بوده و اطلاعات آن به شرح زیر است.

کربوکسی متیل سلولز یا CMC چیست؟

CMC با فرمول شیمیایی (CH2-COOH-) عبارت است از یک گرد سفید رنگ، بی بو، بدون رنگ، قابل تعلیق در آب و تحت شرایط نرمال غیر قابل تخمیر می‌ باشد. در واقع کربوکسی متیل سلولز یک پلیمر آنیونی محلول در آب است که از سلولز  ساخته می شود.

به طور کلی می‌توان گفت که این ماده دارای خواص و ویژگی­‌های زیر می­‌باشد.

از نظر خواص شیمیایی و فیزیکی مورد لزوم در محیط استفاده معمولاً از آن به جای نشاسته و مواد طبیعی محلول در آب که نسبتاً گران ‌قیمت هستند مانند آلژینات سدیم، حنزه ایرلندی، صمغ تراگاکانت و ژلاتین استفاده می‌ گردد.

این ماده (CMC) که ابتدا در آلمان کشف و سپس در آمریکا و بعد در سایر کشورهای غربی گسترش یافته، در دو گرید صنعتی و خوراکی به صورت فراگیر مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

فروش کربوکسی متیل سلولز(CMC) برای کاربردهای مختلف

ویژگی‌ های کاربردی CMC علاوه بر غلظت بخشی، چسبندگی و ایجاد استحکام، عامل انتشار، عامل نگهدارنده آب، حفظ حالت کلوییدی، تثبیت کننده، عامل تعلیق‌ساز، امولسیون ‌ساز و عامل تشکیل لایه است.

به دلیل ویژگی های متنوع، کربوکسی متیل سلولز (Carboxymethyl cellulose) در طیف گسترده‌ ای استفاده می‌ شود.

پیشرفت‌ های عمده در تکنولوژی و کیفیت و کاربری این محصول باعث شده امکاناتی فراهم گردد تا بتوان از کربوکسی متیل سلولز در کاربردهای بسیاری نظیر خوراکی، دارویی، .

صنایع شوینده، رنگ و رزین و رونمای ساختمان ، چسب‌ ها، نساجی، چاپ و تکمیل پارچه، کاشی و سرامیک، سفال و چینی، کاغذ، الکترود جوشکاری، فرش و موکت، گل حفاری چاه‌ های نفت، تخته‌ های چند لایه، چرم مصنوعی و مواد‌ آرایشی، سموم و آفت کش ها و غیره استفاده کرد.

فقط کافیست شما نیازهای خود را با ویژگی‌های کربوکسی متیل سلولز ارتباط دهید و گرید مناسب جهت مصرف مورد نیاز خود را انتخاب کنید. کاربردهای CMC که منجر به فروش کربوکسی متیل سلولز (Carboxymethyl cellulose) در صنایع مختلف می گردد به شرح ذیل می ‌باشد:

1-مصارف کربوکسی متیل سلولز در صنایع غذایی

گرید غذایی کربوکسی متیل سلولز که بعضا به آن صمغ سلولز نیز گفته می‌­شود، یکی از مشتقات سلولز است. سلولزی که برای ساخت این ماده استفاده می­‌شود عمدتا از پنبه و یا خمیر چوب بدست می‌آید.

فروش کربوکسی متیل سلولز در صنایع غذایی از نوع خوراکی آن بوده و ویژگی ‌های کاربرد کربوکسی متیل سلولز در صنایع غذایی غلظت‌ دهندگی، امولسیون کننده،.

نگهدارنده و جذب کننده آب، نگهدارنده و تثبیت‌کننده، عامل حفظ شکل و ظاهر (رئولوژی) می‌باشد، که با داشتن این ویژگی ‌ها می‌تواند به جای ژلاتین و مواد دیگر استفاده شود که نه تنها از لحاظ اقتصادی به صرفه است.

بلکه باعث حفظ طعم واقعی و تازگی غذا است و مدت زمان قابل مصرف بودن ماده غذ

ایی را بالا می‌برد و یکی از ضروری‌ ترین افزودنی‌ های خوراکی محسوب می شود که هم اکنون به طور گسترده ‌ای در بستنی با کیفیت بالا جهت مقاومت در برابر ذوب شدن، در تولید انواع شیرینی،.

بیسکویت و کیک، کلوچه، آب ‌نبات، انواع آب میوه و نوشیدنی‌ های مایع، محصولات لبنی و گوشتی، غذاهای منجمد، ماکارونی فوری، کنسروها و کمپوتهای میوه استفاده می‌گردد و همچنین CMC می‌تواند .

برای پایدار کردن و محافظت از پروتئین ‌ها به وی‍ژه پروتئین سبوس مصرف شود.

2- مصارف CMC در مواد دارویی، آرایشی و شیمیایی

فروش Carboxymethyl cellulose به حوزه های دیگر از جمله دارویی، آرایشی و شیمایی به منظور تعلیق‌ساز ذرات، ابقاء رنگ، محافظ پوست، پراکندگی یکدست، زداینده چرک و لکه، غلظت‌ بخش و تثبیت کننده، روان‌ساز، یکدست‌کننده صورت می پذیرد.

این مواد هم چنین در تولید خمیردندان به دلیل مزه و طعم و جلا دهنده بودن آن، کرم‌ های دست، شامپوها، خمیر ریش‌ تراش مایع، و به دلیل آب دوستی و عمل متورم کردن کاربرد وسیعی در قرص‌ های دارویی دارد.

3- مصارف CMC در صنعت نساجی

هماهنگ کننده تار و پود، نگهدارنده و جذب کننده آب، غلظت دهنده در خمیرهای چاپ و ماده اولیه در فرایندهای مختلف تکمیل، چسب مناسب برای الیاف و تشکیل دهنده لایه، عامل استحکام و هماهنگی به جای گرین (دانه) هماهنگ کننده.

تار و پود و مقاوم کننده در برابر فرسودگی بوده و پارچه‌ هایی که با الیاف نخی و کتان هستند را از لحاظ وزنی سبک می‌ کند و مانع از بین رفتن و فساد آن ها می

‌شود. این ماده به عنوان ماده اولیه در خلال فرایند چاپ، مخصوصاً به روی پارچه ‌های ابریشمی به کار می‌رود. نیز در آهار زنی نخ‌های مصنوعی کاربرد دارد.

4- مصارف CMC در رنگ و رزین

فروش کربوکسی متیل سلولز به عنوان عامل کنترل ویسکوزیته در رنگ های امولسیون انجام می شود و نیز در حرکت قلم‌ مو اثر مطلوبی دارد. در رنگ ‌های محلول به عنوان ماده ‌ای برای پر کردن منافذ در سطوح منفذ دار

 

سطح دیوار گچی و غیره قبل از استعمال رنگ و روغن به کار می‌ رود. این ماده عامل حجم‌ دهنده خوبی برای مواد پرکننده می‌ باشد.

نگهدارنده و جذب کننده آب، تشکیل دهنده لایه، تعلیق‌ ساز ذرات، نگهدارنده رنگ، غلظت‌ دهنده، تثبیت‌ کننده و یک دست‌کننده می‌باشد.

5- مصارف CMC در صنعت شوینده ‌ها و صابون ‌ها

از ویژگی ‌های منحصر به فرد Carboxymethyl cellulose این است که افزایش مقدار کمی از آن به شوینده ‌ها موجب معلق ماندن چرک جدا شده می ‌گردد و دارای حداکثر قدرت حل کردن چرک و چربی می‌ باشد.

CMC حدفاصل تار و پود پارچه را پر می ‌کند و اجازه نمی ‌دهد چرک در لابه ‌لای آن جا گیرد و به اصطلاح از چرک مردگی جلوگیری می ‌کند .

و از همه مهم تر این که می‌ تواند امولسیون صابون و یا محلول را غلظت داده و ساختار آن را تثبیت ‌بخشد.

و نیز تعلیق ‌ساز ذرات و خاک بوده و به پوست آسیبی نمی‌ رساند.

۵۰۰ گرم – ۷۲۶,۰۰۰  (بسته بندی شرکت سازنده)

کربوکسی متیل سلولز (سی ام سی)

کربوکسی متیل سلولز (سی ام سی)

02162999047

با تشکر از شیمی من

 

299 بازدید کل ، 1 امروز

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی
تبلیغ یک ستاره
10
11
12
13
14
15
16

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران