فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی
4

پارافین کلره چینی 265 کیلویی

2 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 64599
    نام شخص/ نام شرکتpilartejarat
    نوع درج آگهیفروش
    استانتهران
    شهرتهران
    خیابانتهران ، نارمک ، نرسیده به میدان هفت حوض ، کوچه قاسم زاده ( جویبار غربی ) ، پلاک 9 ، واحد 4
    کشور سازندهچین
    ماهیتمواداولیه صنعتی
    دسته بندی محصولاترنگ ها
    بهای محصولاستعلام قیمت
    قیمت0 تومان

جزییات آگهی

نام شخص/ نام شرکت: pilartejarat
نوع درج آگهی: فروش
استان: تهران
شهر: تهران
خیابان: تهران ، نارمک ، نرسیده به میدان هفت حوض ، کوچه قاسم زاده ( جویبار غربی ) ، پلاک 9 ، واحد 4
شماره همراه: 09178247678
ماهیت: مواداولیه صنعتی
قیمت: 0

pilartejarat

پارافین کلره چینی 265 کیلویی   یک نوع پارافین با استفاده صنعتی است که خلوص آن 52 درصد ، با فرم شیمیایی مایع و شفاف رنگ می باشد . این ماده شیمیایی با بویی تقریبا شیرین ، با رنگ سفید ، چسبنده ، فاقد طعم و مزه ، قابل حل در آب نمی باشد اما قدرت انحلال بسیار مطلوبی در سایر حلال ها دارد .

پارافین کلره چینی چیست ؟
این ماده شیمیایی به صورت قلیایی می باشد و فرمول شیمیایی C12H19Cl7 می باشد. پارافین کلره از هیدروکربن های زنجیره ای که کلره شده اند به دست می آید . پارافین کلره از کلر زنی پارافین ها به دست آمده و از فرآیند تقطیر نفت تولید شوند و براساس طول زنجیره ای کربن و درصد کلر شدنشان دسته بندی می شوند.

مزایا و ویژگی های پارافین کلره چینی ؟
از خواص و ویژگی های این ماده شیمیایی می توان به خاصیت مقاومت در برابر شعله ( افزایش خاصیت مقاوم سازی شعله ) ، انعطاف پذیری در برابر حرارت ، مقاوم در برابر لک و خش ، مقاومت بیشتر در برابر آب و مواد شیمیایی و جایگزین بسیار مناسب برای روغن DOP اشاره کرد .

کاربرد پارافین کلره چینی ؟
با توجه به خواص و ویژگی هایی این ماده شیمیایی می توان از آن در بخش های مختلف صنعت و تولید محصولات مختلف به عنوان ماده شیمیایی مکمل یا واسطه استفاده کرد.به عنوان نمونه از این ماده شیمیایی به عنوان ماده شیمیایی افزودنی فشار برای روانکاری در سطح گسترده ای از ماشین کاری و عملیات مهندسی ، تولید لاستیک و پلاستیک ، به عنوان یک پلی استر سازنده ثانویه در ترکیبات پلیمری ، تولید مواد پوشش دهنده ، به عنوان پلاستیسر در رنگ ، سیلانت ها و چسب ها ، در تولید روان ساز ها ، به عنوان یک افزودنی در مایعات کار ، فلز ، سیلانت ، رنگ و پوشش ، در تولید مواد پی وی سی ، به عنوان پلاستیسایزر در فرآوری پلیمرهای وینیلی ، پلیمر های کمکی و لاستیک های کلردار نئوپرن ، تولید روغن موتور های فشار بالا و … استفاده می شود.

شرایط استفاده و نگهداری پارافین کلره چین ؟
خطرات احتمالی برای محیط زیست و بدن انسان هنگام استفاده از این ماده شیمیایی گزارش نشده است ولی با این وجود توصیه می گردد که به هنگام تماس طولانی مدت با آن در آزمایشگاه ها ، کارگاه ها ، کارخانه ها ، انبارها و … از ماسک ، دستکش ، عینک ، کلاه و لباس ایمنی استفاده نمایید.

پارافین کلره چینی 265 کیلویی

09178247678

172 بازدید کل ، 1 امروز

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی
تبلیغ یک ستاره
10
11
12
13
14
15
16

آگهی های مشابه

نظرات کاربران