فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی
4

جوش شیرین یا بی کربنات سدیم

4 سال قبل در تهران
کد آگهی : 6849
    نام شخص/ نام شرکتموادشیمیایی امین
    نوع درج آگهیفروش
    استانتهران
    دسته بندی محصولاتمتفرقه
    قیمت0 تومان

جزییات آگهی

نام شخص/ نام شرکت: موادشیمیایی امین
نوع درج آگهی: فروش
استان: تهران
شماره همراه: 09229309311

موادشیمیایی امین

جوش شیرین چیست؟
جوش شیرین ماده ای است که کاربرد بسیاری دارد. شیمیایی  ساختار بدن انسان ناسازگاری دارد. جوش شیرین از ترکیب یون سدیم و یون بی کربنات ساخته می شود.مواد شیمیایی سدیم بی کربنات به صورت کریستال جامد و سفید رنگی است که معمولا به صورت پودر می باشد.
در آفریقای جنوبی جوش شیرین را به عنوان ماده بی کربنات میشناسند هنگامی که بی کربنات با یک عامل اسیدی مانند سرکه یا آبلیمو ترکیب شود ، فاسد میشود .این ترکیب اکثرا در شستشو و مواد شوینده استفاده می شود.
یکی از  رایج تر استفاده های  جوش شیرین ، استفاده در شیرینی پزی ها می باشد.این موادشیمیایی که در زمینه ها مختلف کاربرد دارد.
روش تهیهاین مواد شیمیای بی‌کربنات سدیم بطور طبیعی در چشمه‌های آب معدنی یافت می‌شود و به صورت مصنوعی هم سنتز می‌شود. با عبور دادن گاز CO2 از داخل محلول جوشان کربنات سدیم خالص یا محلول مواد شیمیایی هیدروکسید سدیم ، بی‌کربنات سدیم به صورت رسوب ته‌نشین می‌شود. بی‌کربنات سدیم همچنین به عنوان فراورده فرعی در فرآیند سالوی تهیه می‌شود. در این فرآیند ، کلرید سدیم با آمونیاک و دی‌اکسید کربن وارد واکنش می‌شود و بی‌کربنات سدیم به صورت رسوب ته‌نشین می‌شود که رسوب را بعد از صاف کردن و خشک کردن در اثر حرارت به کربنات سدیم تبدیل می‌کنند.
این مواد شیمیایی  بی‌کربنات سدیم ، در تهیه انواع بکینگ پودر می‌باشد. مقدار اضافی از خمیر جوش شیرین ، بطور مؤثر در پاک کردن و سائیدن سطوح می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. استفاده از این ماده در ترکیب خمیر دندان به رفع تدریجی لکه‌های دندان و سفید شدن آنها کمک می‌کند. در صنایع غذایی ، تولید نوشابه‌های گازدار به عنوان منبع CO2 ، صنایع پاک کننده‌های خانگی و در کپسولهای خاموش کننده آتش بکار می‌رود.
همچنین به عنوان باز دارنده در مواد منفجره استفاده می‌شود. در صنعت بافندگی برای عمل آوردن نخهای پشمی و ابریشمی مورد استفاده قرار می گیرد این مواد شیمیایی کار برد بسیار دیگری هم دارا می باشد. همچنین می‌تواند به عنوان پاک کننده و ساینده ملایم در صورتی که ایجاد حساسیت نکند برای زیبایی پوست بکار رود.
ایمنیخوردن این مواد شیمیایی  بدون ضرر می‌باشد، مگر اینکه به مقدار خیلی زیاد باشد. استنشاق آن ممکن است سبب سوزش بینی یا گلو شود. در اثر تماس با پوستهای حساس ، ممکن است باعث خارش یا سوزش پوست شود. در اثر تماس با چشم ، ممکن است سبب ایجاد سوزش و سرخی در چشم شود.
موادشیمیایی امین با تلاش فروان در تهیه انواع مواد شیمیایی کوشید تا بدونه و اسطه و زیر قیمت بازار این مواد شیمیایی را در اختیار تولید کنندگان قرار دهد با تشکر از شما

 

 

جوش شیرین

09229309311-09213009096

جوش شیرین

322 بازدید کل ، 1 امروز

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی
تبلیغ یک ستاره
10
11
12
13
14
15
16

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران