فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی
4

سدیم تیوسولفات ۵ آبه

3 سال قبل در تهران
کد آگهی : 12664
    نام شخص/ نام شرکتتماد کالا
    نوع درج آگهیفروش
    استانتهران
    برند محصولمرک
    ماهیتمواداولیه صنعتی
    دسته بندی محصولاتمتفرقه
    بهای محصولدرج قیمت
    قیمت۶۴۵٬۰۰۰ تومان

جزییات آگهی

نام شخص/ نام شرکت: تماد کالا
نوع درج آگهی: فروش
استان: تهران
شماره همراه: 02162999047
برند محصول: مرک
ماهیت: مواداولیه صنعتی
قیمت: ۶۴۵٬۰۰۰

تماد کالا

سدیم تیوسولفات ۵ آبه

شرکت تماد کالا فعال در زمینه فروش اینترنتی مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی، آماده ارائه خدمات در حوزه فروش سدیم تیوسولفات با کیفیت عالی، قیمت مناسب و در مقادیر دلخواه به مشتریان می باشد. این محصول ساخت شرکت مرک آلمان بوده و به صورت پودری عرضه می گردد. اطلاعات محصول به شرح زیر است.

این بخش مخصوص فروش سدیم تیوسولفات با گرید آزمایشگاهی می باشد. در صورت نیاز به خرید سدیم تیو سولفات با گرید صنعتی به بخش فروشسدیم تیوسولفات  صنعتی مراجعه فرمایید.

سدیم تیوسولفات به فرمول Na₂O₃S₂، یک جامد کریستالی بی رنگ است که بیشتر با نام هیپو سولفیت سدیم خوانده می‌شود. نام تجاری و نام های دیگر آن: S – هیدریل، سدیم هیپو سولفیت، سدیم اکسید سولفید، سودوتیول، دی سدیم تیوسولفات می باشد.
سدیم تیو سولفات نمک اسید تیوسولفوریک می باشد که این اسید برخلاف نمکهایش بسیار ناپایدار است. اگر به محلول سدیم تیوسولفات محلول یک اسید قوی مثل اسید کلریدریک افزوده شود پس از اندک مدتی گوگرد رسوب نموده و محلول شدیدا بوی انیدرید سولفورو می دهد. سدیم تیوسولفات به آسانی کلر را احیا می نماید.

موارد مصرف سدیم تیوسولفات

  • کاربرد سدیم تیوسولفات و دیگر آبپوشهای سدیم سولفات نظیر دکاهیدرات و هپتاهیدرات در بخش های مختلف صنعتی و تولیدی گسترش یافته است. سدیم سولفات با خلوص های مختلف در تولید شیشه, کاغذ سازی, تولید پودر های لباس شویی, تولید منسوجات، کاربردهای آبکاری و عکاسی مورد استفاده قرار می گیرد. از سدیم تیوسولفات در گروههای دارویی به عنوان پادزهر مسمومیت با سیانور، با آرسنیک و همینطور درمان عفونت قارچی پیتریازیس و رسیکالر مورد استفاده قرار می گیرد.
  • در عکاسی نیز از تیوسولفات به عنوان داروی ثبوت مصرف می گردد. در شیمی تجزیه نیز واکنش بین تیوسولفات و ید اساس سنجش های یدومتری می باشد.

۱۰۰۰ گرم – ۶۴۵,۰۰۰  (بسته بندی شرکت سازنده)

سدیم تیوسولفات ۵ آبه

سدیم تیوسولفات ۵ آبه

02162999047

با تشکر از شیمی من

352 بازدید کل ، 1 امروز

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی
تبلیغ یک ستاره
10
11
12
13
14
15
16

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران